20.September 2017 (Streda), Meniny oslavuje:: Ľuboslav a Ľuboslava Zajtra: Matúš
Neregistrovaný
[restaurant-cart]

Otváracie hodiny

10:00 - 00:00

10:00 - 01:00

12:00 - 00:00

13:00 - 22:00


Štátny sviatok:

12:00 - 22:00

Donáška

mesto Prešov: 0.99 eur
mimo mesto: 2.50 eur

Kontakt

051/7481818
0905 222 345

Donáška pizze

Donáška trvala hodinu čo sa mi zdá celkom prijateľnè na prípravu a možno veľkú objednávku. Pán bol milý a ešte fešák:D No po zaplatení keď som otvorila krabicu bola pizza studená. Veľmi ma to mrzelo že už je studená a cena sa mi zdala priveľká nakoľko som žiadala namiesto syru tomato. Čakala som že bude plná paradajkovej omáčky ako keď som si ju naposledy kupovala a jedla priamo v podniku. Bola plná tomata. Táto nebola taká chutná a podľa predchadzajúcej skúsenosti. Som sklamaná lebo som si doteraz myslela že robíte najlepšie Capri bez syra s pridaním namiesto neho za tomato omáčku. :/ Či sa pri vychladnutí zmenšila dávka? A studená bola prečo? To je normálne že dodávate studené pizze? Aspoň ste mi mohli poslať toho fešáka :D

  • Zita Ferkova
  • -
  • 14.05.2017, 00:44:10

-

Najlepšia a najrýchlejšia pizza v meste Prešoff. Ďakujeme.

  • Pizza
  • -
  • 01.05.2017, 17:21:20

obed

Fantastické, mačanka je bombova , paprikaš MŇAM ...

  • Mirs
  • -
  • 15.03.2017, 10:59:56

obedové menu

TOP. Ďakujem že ste :) najlepšie jedlo na obed , bezlepkové zdravé chuť výborná, donáška rýchla na to aké su cesty a doprava v Prešove, ja som už dlhé roky spokojný až nad mieru :)

  • Ernest Hemingvej
  • -
  • 08.03.2017, 10:07:50

spokojna

Ahojte, pred par minutami mi prisla objednavka a pan ktory ju priniesol bol velmi prijemny. "Dobry vecer", "Nech sa paci" a "Dakujem" prave dosiahli to, ze moju najblizsiu objednavku na pizzu nasmerujem k vam. Dakujem

  • Stanka
  • -
  • 03.03.2017, 20:02:33

-

Spokojnosť- s jedlom aj s rychlou donaškou- donesu jedlo do hodiny a to nedokaže skoro žiadna donaška v Prešove

  • Megy
  • -
  • 03.02.2017, 11:13:18

POCHVALA

SOM VEELMI SPOKOJNA SO VSETKYM ... DAKUJEM ZA DOVERU

  • VLASTA
  • -
  • 29.01.2017, 17:32:43

Šalát

Dobrý deň. Veľmi rada si u vás objednávam jedlo, hlavne v sobotu keď pracujem dlho do večera. Jedlo bolo super ako vždy, ale kuchár by mohol obetovať trochu času a poriadne pokrájať šalát. Ja už len čakám kedy mi tam buchnete celú čínsku kapustu a nožík. Však porež si. Vaša stála zákazníčka.

  • Mirka
  • -
  • 21.11.2015, 18:10:38

RE:-

Pekný deň prajem, veľmi sa ospravedlňujeme za nedokonalé vybavenie Vašej objednávky, postaráme sa o nápravu u príslušného hluchého personálu:)..a ak si nabudúce objednáte, skúste cez internet, tam Vám to nikto nedopletie:)..ďakujeme Váš kliklak

  • kliklak
  • -
  • 28.09.2015, 16:03:08

RE: Zlava

Dobry vecer, na ISIC kartu sa nevztahuje ziadna zlava.

  • Kliklak
  • -
  • 27.09.2015, 19:59:12

Zľava???

Dobrý deň chcel by som sa opýtať či je zľava na pizzu ak predložím ISIC kartu . Ďakujem za rýchlu odpoveď .

  • Raggy
  • -
  • 27.09.2015, 18:12:57

-

Vcera sme si objednali pizzu. 2krat som zopakovala čo si prajem aj tak ste to doplietli všetko. Chutna pizza, akurat hluchy personal. Zakaznik vas pan. Ale viditelne to tak nieje, je vam jedno co vam clovek povie do telefonu a 2krat zopakuje.

  • Erika
  • -
  • 27.09.2015, 10:14:46

ešte jedna reakcia

Dobrý deň. Tak zareagujem ešte raz, zrejme už naposledy. Najprv, aby sme boli presní, o Sushi, som nepísal ja, to bol niekto iný. Mňa len zarazila vaša reakcia naňho. Celkovo ma mrzí váš útočný štýl reagovania. Nebudem to už komentovať. Na moje otázky ste aj tak neodpovedali. Že išla cena benzínu dole, to nie je môj názor, ale holý fakt (pozrite tu: http://openiazoch.zoznam.sk/zivot/makro/benzin.asp?period=3). V každom prípade by som Vám len chcel odporučiť - nebojujte so zákazníkmi. Taký boj sa nedá vyhrať, ale iba prehrať. A že som Vás tu nikdy nepochválil... a čo sme v škôlke? Objednal som od Vás za niekoľko rokov predpokladám rádovo desiatky jedál, možno aj stovky, neviem. Brali sme to aj na firemné večierky hromadne. A vždy sme za to riadne zaplatili, poďakovali donáške a usmiali sa. Nie je to dostatočná pochvala?

  • Martin
  • -
  • 13.07.2015, 13:49:42

velka pochvala

objednavame u vas jedlo takmer denne, vzdy velmi chuti ;) tento tyzden ma opat velmi potesil moj oblubeny kuraci steak s gratinovanou cviklou - mnamka. A vasa fazulova polievka je najlepsia na svete ;) navrhovala by som do menicka zaradit viac takych "lahkych" jedal, alebo napriklad aj delenu stravu, v lete nema kazdy chut na knedlu alebo vyprazany rezen ...

  • veronika
  • -
  • 10.07.2015, 09:00:38

donáška

pizza ako tak, ceny vysoké, raz som čakala na pizzu 2 hodiny, za ten čas by som navarila aj ja.

  • marme
  • -
  • 08.07.2015, 16:08:18

RE:Martin

Sme na trhu 11 rokov a denne robíme na zlepšeniach, za svojimi službami si stojíme. Vám neprináleží nahliadať do interných záležitosti našej firmy, ale keď už sa tak dopytujete, tak Vám prezradím, že išli platy našich kuchárov hore, lebo si to určite zaslúžia. Ak ste iného názoru je to len Vaša vec. A tiež si vyprosíme hanlivé nadávky na naše sushi. Ak stratíme zákazníka, bude nás to mrzieť, ale takéto fóra si tiež nepovzbudia. A ak spomínate nejaký syndróm, tak je to práve ten, že každý Slovák píše, aký sme zlý, a ak je spokojný, tak málo kto napíše.Ok, ak je to konštruktívna kritika, tak sme za ňu vďačný, ale toto? Vy ste náš stály zákazník, koľko pochvál ste už napísal? Asi ani jednu. To, že to u nás funguje svedčí aj to, že Ste chceli od dispečerky, aby zásadne z pohľadu ochrany zdravia, zmenila recept a dala Vám surové vajce na pizzu a ona nebola ochotná. To nieje neochota! To ona nesmie. Benzín išiel výrazne dole?...podľa Vás. ps. Vyvíjame novú aplikáciu pre ios a android, kde bude história zákazníkov prenesená a verní budú odmeňovaní. Vývoj app,stojí 1600€.

  • Kliklak
  • -
  • 26.06.2015, 18:40:21

Re: Re: Re: Donáška

Tak som sem opäť po dlhšom čase prišiel pozrieť, a nič. Žiadna odpoveď. Na argumenty niet čo odpovedať. Škoda. A škoda aj vášho prístupu. Napríklad reakcia na Iva ohľadom Sushi je zarážajúca. A pritom s ním súhlasím. Sushi som si u Vás dal iba raz. Viac už nie. Jedol som už omnoho lepšie. A ak sa porovnávate so Sushi v Tesco, tak to máte na seba veľmi malé nároky. Ešte raz opakujem - škoda. Škoda, že sa opäť raz stávame svedkami slovenského syndrómu úpadku dobrých podnikov. Akonáhle sa slovenskému podniku začne dariť, prestane počúvať svojich zákazníkov a v tej chvíli začína ísť dole vodou. Po niekoľkých rokoch objednávania pizze od vás idem skúšať ďalšie podniky. Uvidím, možno aj motyka vystrelí. Martin.

  • Martin
  • -
  • 26.06.2015, 14:07:04

Vegetarianske

Dal som si sote tofu-cuketa. Bolo vynikajuce. Dakujem

  • Pepe
  • -
  • 05.05.2015, 14:29:00

RE:Martin

????

  • Kliklak
  • -
  • 05.05.2015, 09:16:52

RE: RE: Donáška

Kliklak: Ďakujem za odpoveď, ale za vysvetlenie to nepovažujem. Mám tiež vlastnú firmu v oblasti služieb, a aj naša cenotvorba má vždy svoje zásady. Zvýšenie cien môže mať len tri dôvody: 1. zvýšenie vstupných nákladov, 2. zvýšenie ceny práce, 3. zvýšenie marže / zisku majiteľa. Vo vašom prípade - 1. - asi nie (ako som spomenul benzín išiel dole...), 2. - tiež asi nie (pýtal som sa v ten deň donáškara, či ste im zvýšili plat, že o ničom takom nevie..:-), ostáva mi už iba - 3... P.S.: A ešte jeden zážitok z minula. Mali sme tu minule návštevu z BA a chcel som im predviesť, akú výbornú donášku s výbornou pizzou tu máme. Objednával som telefonicky, prosil som pani, či by bolo možné nedať na pizzu nakrájané vajce na tvrdo, ale na štýl volského oka tam dať celé vajce a zapiecť ho spolu s pizzou. Nedá sa. A bodka. Tak sa len pýtam - prečo? V princípe mi je to jedno. Každý si nejakým spôsobom ctí/nectí svojich zákazníkov. A ono sa to v budúcnosti prejaví. Len mi je to trochu ľúto. Na Slovensku nie je núdza o dobré podniky. Len je problém, že máloktorý z nich si svoju kvalitu udrží dlhodobo.

  • Martin
  • -
  • 03.05.2015, 13:45:37

paráda

Velka chvala za dnesne menicko...polievka kremova a ozaj super hraskova a masko luxusne makkucke..naozaj kucharovi klobuk dole :) 100% spokojnost

  • Eli
  • -
  • 19.03.2015, 13:00:46

RE: Donaska

Dobry den, Na Vasu otazku zvysovania ceny donasky o 0,09 eur, Vam dam protiotazku. Je to jedine zvysovavie ceny sluzieb a tovarov, ktore ste vo svojom okoli zaznamenal? Pytam sa preto, lebo je zrejme, ze viacero spotrebitelskych cien stupa na cene (alebo klesa na kvalite). Preto aj my sme nuteni prisposobovat ceny, pokial nechceme znizit kvalitu nasich sluzieb a vyrobkov. V druhej casti Vasej pripomienky Vam davam za pravdu, ze aj ked mame podrobnu registraciu objednavok sme doteraz neboli schopny zaviest system odmenovania vernych zakaznikov, ale hned zajtra sa tomu budem intenzivne venovat. Dakujeme, ze si od nas objednavate.

  • Kliklak
  • -
  • 15.03.2015, 21:16:27

RE: Zľavy

Dobry den, V tomto roku kuponove karty neplanujeme, do buducna uvidime.

  • Kliklak
  • -
  • 14.03.2015, 15:03:10

donáška

Dobrý deň. Môžem sa opýtať, aký je dôvod postupného zvyšovania ceny za donášku? Ešte pred rokom to bolo 0,85€, pred mesiacom 0,90€ a teraz pozerám - 0,99€... Benzín išiel výrazne dole. Ceny nemáte najnižšie (aj keď kvalita je bez výhrad) a k tomu ešte zvyšovať cenu za donášku sa mi zdá nefér jednanie. Podaktorí sme vaši niekoľkoroční verní zákazníci. Z registrácie na portáli nemáme absolútne nič. Po toľkých pizzách, ktoré sme už od vás objednali by mohla byť politika úplne iná. Zvážte to, prosím a skúste na to aj zareagovať. Ak to ostane bez reakcie, začnem zvažovať odskúšanie inej donášky. Pekný deň.

  • Martin
  • -
  • 14.03.2015, 12:16:04

žranica

chcem jesc!

  • Nadežda Ištvánová
  • -
  • 13.02.2015, 20:10:22

zľavy

Dobrý deň. Minulý rok ste mali výborný nápad s tými kupónami, ktoré sme využili skoro všetky. Myslím, že to bol veľmi dobrý ťah aj pre nás aj pre vás. Chystáte sa na niečo podobné aj tento rok? Vďaka za odpoveď.

  • Martin
  • -
  • 02.02.2015, 12:48:10

:)

extremne rýchla donáška a vždy mi chutí :) práve čakam na penne :)

  • Veronika
  • -
  • 20.06.2014, 22:52:50

mrkvovy krem

Hovorim si mrkvova polievka asi nic moc, ale vola sa lahodna tak asi na tom nieco bude... A naozaj! Perfektna! A ten napad ze obycajne opekane chlebiky s javorovym sirupom, za 1000 bodov :) Len tak dalej s novymi napadmi!

  • MICY
  • -
  • 29.05.2014, 12:29:34

dodavka

Strasne rychla dodavka :D super

  • Natasa Mudra
  • -
  • 18.03.2014, 14:14:11

spokojnost

za 3/4 hod. pizza doma, chutna, tepla, chvalim :)

  • Hedka
  • -
  • 17.03.2014, 13:36:31

-

Objednaná 12:20, doručené 12:47 na sídlisko III. Chutné, ale trochu väčšia porcia by nezaškodila :)))

  • sirik
  • -
  • 11.03.2014, 12:59:41

spokojnost!

vsetko chutne a rychlo dodane!

  • spokojnost
  • -
  • 20.02.2014, 11:58:26

RE: ceny

...Uvarené z kvalitných surovín, zabalené včas dovezené až k dverám a dúfame, že aj chutilo...

  • Kliklak
  • -
  • 22.11.2013, 16:40:52

CENY

Nic v zlom. Objednavam si pravidelne, uz par rokov a som s klikklakom celkom spokojny.. Ale nemozem si odpustit otazku. Nezda sa vam ze ste niektore ceny trochu prestrelili?Napr. Stroganov + Ryza =7 evri?? No a ceny pizze.. Obycajna sunkova pizza "xxl" co uz je vlastne standard 5,80e.. Ooch..

  • Ori
  • -
  • 19.11.2013, 17:04:48

pochvala

chutné meníčko + rýchla donáška, čo viac si priať

  • LPG Ľubotice
  • -
  • 10.07.2013, 12:39:43

opakovana pochvala

Dakujem za jedlo, no neda mi nenapisat opat - taku fazulovu som nejedla ani na salasi -chutna, vela maska, no 100 bodov. A vase palacinky s tvarohom - to asi nejake tajomstvo kuchara :-D - v ziadnej restauracii som take nejedla - tenucke, chutne, sladke - odporucam kazdemu!!! Este raz dakujem, ja fakt nevarim :-D len objednavam :-D

  • Eli
  • -
  • 14.06.2013, 17:40:44

otazka

Dobry den, mozem sa opytat, ci ste neuvazovali zaradit viacej zeleninovych jedal, aspon do denneho menu? A este kedy budete mat opat v ponuke tekvicovu polievku, bola perfektna!!!! ????

  • Amanda
  • -
  • 30.05.2013, 12:45:20

Vyborne jedlo

Dakujem za vyborne jedlo, prednedavnom som zistila ze sa daju objednat aj polievky a odvtedy nevarim :-D Minule fazulova so smotanou a udenym - VYNIKAJUCA, povedali vsetci - manzel deti, dnes - drzkova + hrstkova - fakt vyborne!! A co hlavne na com si dam zalezat a co ma prekvapilo lebo nie je to vzdy samozrejmos - k polievkam vzdy dostavam CERSTVY chlieb!! Super! Takze dakujem a som vasim vernym zakaznikom :-) Len tak dalej :-)

  • Eli
  • -
  • 24.05.2013, 17:39:42

Sushi

Dakujeme pekne za Vas nazor, pretoze vsetky pripomienky od zakaznikov ci uz su pozitivne alebo negativne prispievaju k zlepseniu kvality nasich produktov.

  • RE Alena
  • -
  • 24.05.2013, 17:20:46

Sushi

Veľmi oceňujem nápad so sushi. Už som si ho objednala. Nebolo to zlé, len by som si dovolila navrhnúť zmenu ryže. Ryža je základ sushi a táto bola trochu tvrdá a "hrubá" a suchá. Ani chuťovo to nebolo celkom ono. Verím ale,že sa to "utrasie" a potom to bude ono. každopádne si ho znovu objednám. A ešte raz klobúk dole. Myslím, že v PO ste jediní, kto ponúka sushi. A za to vďaka.

  • Alena
  • -
  • 24.05.2013, 14:16:40

Otázka

Pozdravujem - prosím Vás o Info - ak si objednám Jedlo - napr. o 10.00 - je možné pripísať Poznámku - jedlo doručiť o ...13:00 - bude to v tom čase ?? - samozrejme +/- 10-15 minút ??? Ďakujem

  • Adriána Rondzíková
  • -
  • 15.05.2013, 20:07:38

:-)

skvelá pizza, rýchla donáška...dik :-)

  • Nikol
  • -
  • 13.05.2013, 20:17:50

...

Za každým spokojnosť, top donáška v PO.

  • chalp
  • -
  • 13.03.2013, 16:10:01

Mačanečka

Tota mačanka je PERFEKTNA !!!! Ďakujem :-)

  • Dashka
  • -
  • 10.10.2012, 10:50:41

VĎAKA

Dobrý deň. Chcela by som sa poďakovať za rýchle vybavenie mojej objednávky,prekvapivo skoru donášku a za veľmi, veľmi chutné jedlo. Som po dlhej dobe milo prekvapená a spokojná, čo sa týka reuštauračných služieb v Prešove. Pekný deň. S pozdravom Alexandra

  • Alexandra
  • -
  • 12.09.2012, 14:16:59

Donaska

Jedlo je chutovo uzasne, aj cas donasky je velmi dobry, za to dakujem. Len ma trosku mrzi, ze za posledne dva tyzdne sa mi dvakrat stalo, ze som dostala nespravny obed a musela cakat na vymenu. Inak vsetko super :)

  • Jana
  • -
  • 12.09.2012, 13:39:57

RE: portál podruhé

Dobry den, mobilna veriza portalu kliklak.sk je momentalne vo vyvoji. Coskoro sa jej dockate a teda objednavanie prostrednictvom mobilnych zariadeni bude omnoho jednoduchsie a pohodlnejsie. Upravu dat v profile samozrejme doriesime taktiez uz v kratkej dobe

  • Kliklak admin
  • -
  • 04.09.2012, 12:32:47

portál podruhé

Dobrý deň. Mohli by ste, prosím, ešte raz pozrieť na moju správu z 9.7.2012? Zatiaľ na to nikto neodpovedal. Malý update k problémom - problém s Androidom sa, myslím, zlepšil, aspoň teda minule mi to fungovalo. Ale naďalej ostáva otázka profilu. Prosím o odpoveď.

  • Martin
  • -
  • 03.09.2012, 13:52:37

Klikburgery

Vaše klikburgery sú super. Chcela by som vedieť ako sa dajú objednať cez net. Keď kliknem na košík nič sa nestane. Prosím odstránte chybu. Ďakujem. Váš verný zákazník. PS: Ešte, že existujú telefóny.

  • JRM
  • -
  • 24.07.2012, 19:45:36

uzasne

Vaše klikburgry sú úžasné. Chuťovo sú vynikajúce, som veľmi rada ich ponuke :)

  • Jana
  • -
  • 17.07.2012, 18:22:04

Pizza na jednotku

Včera som si u vás objednal po velmi dlhej dobe pizzu. Bola to talianska pizza a bol som nadmieru spokojny, proste vynikajuca. Velmi som si pochutnal. Donaska rychla...Velka spokojnost...

  • Alexander Seman
  • -
  • 15.07.2012, 14:51:40

menu

Dobry den. Chcela by som sa opytat, kedy asi planujete zaradit do online ponuky vase nove burger menu. Dakujem.

  • barbora
  • -
  • 12.07.2012, 18:10:22

portál

Dobrý deň. Mal by som dve pripomienky, resp. otázky k novému portálu vašej donáškovej služby. 1. Neviem nájsť možnosť zmeniť údaje v mojom profile (mail, predvyplniť adresu, aby som nemusel zakaždým voliť ulicu zo zoznamu...) 2. Portál mi nefunguje správne cez tablet (Android 4.0, prehliadač interný aj chrome). Dosť veľkú časť obrazu zaberá "Opýtajte sa našej operátorky" a nejaké správy k tomu a nie je možné to zavrieť. Taktiež som nemohol kliknúť na tlačidlo "pridať do košíka bez dodatkov". Skúste to, prosím, skontrolovať. Jedlá máte výborné, ale pri vašej firme by možnosť objednať si mobilne mala byť kľúčová.

  • Martin
  • -
  • 09.07.2012, 15:07:15

RE:Eva

Aky personal konkretne mate na mysli?

  • kliklak
  • -
  • 16.06.2012, 14:56:01

-----------

spravanie personalu je na zaplakanie

  • eva
  • -
  • 14.06.2012, 18:16:00

OZNAM

Z dôvodu podozrenia nekalej činnosti konkurencie sme sa rozhodli umožniť prispievanie do fóra iba registrovaním užívateľom. Za pochopenie ďakujeme a naďalej si veľmi vážime Vaše príspevky na naše fórum, či už sú pozitívne, alebo negatívne, umožňujú nám zlepšovať kvalitu našich služieb a jedál.

  • Kliklak
  • -
  • 07.06.2012, 16:35:10

 
Verifikačný kódRozlišujte veľkosť písmen
DoxxCheque dejeunerVaša[ticket-ticet-restaurant]
http://kliklak.sk/ | © Comein.sk s.r.o. - Informačný systém Ccontroll | [page-mobile]
»
Zanechajte nám správu
[str-gui-report-info]
»
MINI chat
»